Marketingas

Kaip Instagram gali padėti vystyti prekės ženklo žinomumą?

Patyrę marketingo specialistai daug dėmesio skiria Instagram tinklo strategijoms kurti, kad pakeltų prekės ženklo žinomumą ir pardavimus. Tad, jei vis dar svarstote ar jūsų verslui reikia šio socialinio tinklo paskyros, mes norime parodyti kelis Instagram pranašumus, padėsiančius jūsų įmonei.

Kiekvieną mėnesį pasaulyje prie Instagram tinklo prisijungia milijardas aktyvių vartotojų. Šie žmonės Instagram naudoja ne tik peržiūrėti naujausias memes, bet ir įsitraukti į prekės ženklų gyvenimą. Kadangi net 71% socialinio tinklo vartotojų yra jaunesni nei 35 metai, svarbu vystyti įmonės ir vartotojų ryšį. Kodėl tai taip reikšminga? Atlikti tyrimai rodo, jog tūkstantmečio kartos atstovai daug mieliau renkasi prekės ženklus, kurių skleidžiamos idėjos ir vertybės sutampa su jų pačių nuostatomis. Tad tinkama komunikacija su jaunosios kartos žmonėmis visuomet pravarti įmonei. Žinoma, atsižvelkite į savo tikslinę auditoriją ir pritaikykite komunikaciją, nes jei aptarnaujate vyresnio amžiaus vartotojus, Instagram gali neveikti.

Ir žinoma, jei norite parodyti publikai savo dizaino projektus, Instagram puikiai tam tiks. Tam šiame straipsnyje pateikiame 5 būdus, kaip socialinis kanalas veikia jūsų prekės ženklo ir įmonės žinomumą.

Kodėl verslui svarbu turėti Instagram paskyrą?

Instagram verslui, tai puikus būdas padidinti prekės ženklo matomumą ir pardavimus, tačiau tam reikia skirti daug laiko ir pasiruošimo. Mes pateikiame penkis žingsnius, padėsiančius sukurti sėkmingą Instagram strategiją.

1. Supraskite tikslinę auditoriją

Jūs kasdien kuriate dailius skelbimus, keliate šmaikščias istorijas, bet sekėjai juos ignoruoja? Galbūt taikotės ne į tą auditoriją? Kiekvienam verslui svarbu apsibrėžti tikslinius vartotojus, kitaip galite prarasti daug laiko ir pinigų. O kad būtų lengviau, Instagram sukurtas taip, kad be jokio vargo rastumėte žmones, kuriuos galėtų sudominti jūsų paslauga ar produktas.

Funkcijos kaip Instagram Insights nurodo, kaip jūsų auditorija reaguoja į keliamą turinį, be to, sistema pateikia naudingą informaciją apie sekėjų amžių, lytį ir kitas demografines detales. Taip galite paprasčiau apibrėžti tikslinio pirkėjo tipą. Priklausomai nuo statistikos, galite nustatyti, koks turinys geriausiai tinka jūsų klientams bei koks komunikacijos stilius sulaukia daugiausiai dėmesio.

2. Užmegzkite ryšį

Socialinė medija yra pagrįsta interakcijomis - įgalinkite tai. Tačiau pastebėkite ribą tarp ryšio su klientais ir nepageidaujamo reklaminio šlamšto. Verslas, tai ne tik pardavimų mašina, bet ir bendruomenė, turinti savo kultūrą ir vidinį gyvenimą, tad nebijokite to parodyti žmonėms. Kadangi, kaip jau minėjome, vartotojai yra linkę tapatintis su įmone ir prekės ženklais, puikus būdas žengti pirmą žingsnį yra parodyti kasdienį firmos gyvenimą. Tai kaip komandos nariai atlieka užduotis, bendrauja ir leidžia laisvalaikį. Nepamirškite istorijų, jos puikiai pritraukia esamų ir potencialių klientų dėmesį.

Be to, naudokite tiesioginę komunikaciją, pavyzdžiui, komentarų dalyje. Jei žmogus užduoda klausimą ar palieka atsiliepimą, būkite mandagūs ir užmegzkite ryšį. Šie maži dalykai parodo, kad jums rūpi jūsų klientai ir jų nuomonė.

Bloomberg pavyzdys

3. Formuokite prekės ženklo įvaizdį

Iliustracijos ir vizuali medžiaga yra Instagram esmė, tad siekiant tinkamai pateikti savo verslą, būtina pasitelkti profesionalų dizainą. Instagram gali tapti puikiu įrankiu kuriant įmonės įvaizdį. Pavyzdžiui, vietoj linksmo paveiksliuko su filtru, naudokite savo sukurtas iliustracijas ir stilių. Svarbu nuosekliai laikytis vieno braižo, taip lengviau sukursite asociacijas su prekės ženklu ir padėsite sekėjams geriau jus atpažinti.

Beats by Dre pavyzdys

4. Hashtag ir temų tendencijos

Grotažymės yra naudingas įrankis norint pritraukti naujų sekėjų, nes jie padeda vartotojams atsijoti aktualų turinį. Tačiau naudokite juos išmintingai: venkite abstrakčių grotažymių, nieko nepasakančių apie jūsų verslą ar idėją. Rekomenduojama nekelti per daug žymių, nes taip atrodys, jog siekiate pritraukti didelį kiekį naujų sekėjų. Tuo tarpu, konkrečios ir į jūsų industriją orientuotos grotažymės padės rasti vartotojų, kuriems yra aktuali jūsų teikiama paslauga ar siūlomas produktas.

Tendencingos temos irgi puikiai veikia norint pritraukti didesnį vartotojų dėmesį. Tai gali būti paprasčiausios temos apie pagrindinės metų šventes, kaip Kalėdos, Valentino diena. Galite nukreipti komunikaciją į vietinę bendruomenę ir jos interesus.

5. Įkvėpkite auditoriją

Nuomonės formuotojai (influenceriai) yra didelė Instagram kanalo ir visos industrijos dalis. Žmonės siekia susitapatinti su nuomonės lyderiais, sekti juos socialinėje medijoje, naudoti tai, ką naudoja jie, daryti, ką daro jie ir būti kaip įmanoma arčiau savo dievaičių. Tad tai puiki strategija paskelbti apie savo produktą ar paslaugą.

Norėdami atrasti jūsų industrijai tinkamus influencerius, galite rinktis internete esančius įrankius. Jie padės rasti tiek micro nuomonės formuotojus, kurie turi gilesnį ir intymesnį ryšį su sekėjais, arba tokius, kurie turi tūkstančius fanų. Svarbiausiai, jog jų valdoma auditorija galėtų tapti jūsų potencialiais klientais.

Šiais laikais visi yra socialinėje medijoje, tad ir jūs turėtumėte ten atsidurti. Instagram neturi būti tik aklo nuotraukų žiūrėjimo įrankis per pietų pertrauką. Socialinis tinklas yra idealus būdas pritraukti naujų klientų, bendrauti su esamais ir paskatinti prekės ženklo žinomumą, tad kodėl gi ne? Ir jei ieškote būdų, kaip profesionaliai kurti ir gerinti savo įmonės įvaizdį, siūlome rinktis prenumeratos principu grįstas grafikos dizaino paslaugas.