Norite daugiau sužinoti apie mūsų paslaugas? Susisiekime!

Marketingas

Kaip patobulinti naujienlaiškį, kad skaitytojai norėtų jį atidaryti

Turbūt neįmanoma rasti įmonės, nesinaudojančios elektroninių laiškų marketingu ir naujienlaiškiais, kaip vienu iš būdų pagerinti pardavimus ir vartotojų įsitraukimą. Tačiau kuomet kasdien pasaulyje išsiunčiama apie 300 milijardų elektroninių laiškų, tampa vis sunkiau išsiskirti iš minios.

Tai neturėtų jūsų atbaidyti, kadangi tinkamai parengti naujienlaiškiai turi itin aukštą investicijų grąžą. Vidutiniškai, kiekvienas išleistas euras sugeneruoja apie 42 eurus pajamų. Be viso to, naujienlaiškiai pritraukia daugiau vartotojų, skatina personalizuotą pirkėjo patirtį ir padeda vartotojams geriau susitapatinti su verslu. Tačiau ką daryti, jei prenumeratoriai neatidaro ir neskaito jūsų laiškų? Galbūt laikas atnaujinti naujienlaiškių kampaniją?

naujienlaiškis

Visų pirma - ar jums reikia atnaujinti naujienlaiškį?

Egzistuoja šimtai priežasčių, kodėl prenumeratoriai gali nenorėti skaityti jūsų siunčiamų laiškų. Galbūt juos perkraunate informacija, o gal jie tiesiai nukeliauja į šlamšto dėžutę. Jei pastebėjote, kad atidarymų skaičius ženkliai sumažėjo ar kampanija nuo pat pradžių negeneruoja paspaudimų - verta apsvarstyti naujienlaiškių atnaujinimą.

Laikas atnaujinti reklaminius elektroninius laiškus

Paprastas ir reaguojantis dizainas

Ką darote, gavę informacija perkištą elektroninį laišką, kurio dalis turinio neįkeliama, iliustracijos netelpa savo vietoje, o šriftai toli gražu nedera? Turbūt iškart ištrinate laišką, nesivargindami perskaityti pirmų eilučių. Tokie laiškai ne tik atrodo neprofesionaliai, bet ir signalizuoja, jog siuntėjas yra nepatikimas.

Tad pasitelkite paprastumą - niekas nenori vienu prisėdimu perskaityti visų jūsų tinklaraščio įrašų ar peržiūrėti tris puslapius vasaros drabužių katalogo. Elektroniniai laiškai turėtų kelti susidomėjimą ir norą sužinoti daugiau. Dėl to visa informacija, esanti laiško viduje, turi turėti tikslą. Jei įdėjote CTA (angl. call to action), tuomet nuoroda turi vesti į pažadėtą puslapį. Jei įkėlėte paveikslėlį, jis turi suteikti papildomos informacijos, o ne tik užpildyti tuščią erdvę.

Jei tai skamba sudėtingai, siūlome patikėti dizaino darbus Doctor Idea komandai. Mes atrandame kas geriausiai atspindi jūsų prekės ženklą ir sukuriame dizainą, kuris parduoda. Susipažinkite, kaip tinkamai paruoštas dizainas, gali pagerinti verslo plėtrą:

SKAITYKITE DAUGIAU: STIPRUS GRAFIKOS DIZAINAS - TIESUS KELIAS Į SĖKMINGĄ VERSLĄ

Paįvairinkite naujienlaiškių šablonus

Elektroninis laiškas turi atspindėti jūsų prekės ženklą, tačiau jis neturėtų kaskart būti vienodas. Kasdien gaudami taip pačiai atrodantį laišką, prenumeratoriai nesivargins jo atidaryti ir tuo labiau perskaityti. Paįvairinkite naujienlaiškių dizainą - jei siunčiate skirtingo tipo turinį, pasirinkite skirtingus šablonus jam reprezentuoti.

naujienlaiškis

Jei naudojate specialią naujienlaiškių kūrimo ir valdymo sistema, tikėtina, jog ji siūlo savo šablonų bazę. Dažniausiai galite lengvai keisti siūlomus šablonus ir pritaikyti juos prie savo prekės ženklo. Be to, būsite užtikrinti, jog šablonas atrodo profesionaliai, dizainas reaguoja į užklausas bei galite lengvai atlikti pakeitimus ir pataisymus.

Auditorijos segmentacija ir personalizuoti laiškai

Personalizacija veda marketingą į priekį, tad nenuostabu, jog personalizuoti laiškai generuoja šešis kartus daugiau pardavimų. Tačiau laikai, kuomet užtekdavo vien vartotojo vardo pavadinimo eilutėje, pasibaigė. Personalizuotas naujienlaiškis turi taikytis į vartotojo interesus ir pirkimo įpročius.

Daugelis naujienlaiškių valdymo programų siūlo galimybę segmentuoti prenumeratorius į skirtingas grupes pagal amžių, lytį, demografinę informaciją ar net vartotojų paieškos ir pirkimo istoriją. Tarkime, jog jūs prekiaujate knygomis internetu. Vienas iš jūsų klientų nuolatos užsisako siaubo žanro knygų, tad remiantis šiomis detalėmis, sieksite jam rekomenduoti susijusį turinį.

Pridėtinė vertė

Kasdien esame atakuojami šimtais informacijos šaltinių, tad elektroninio pašto dėžutę užplūdę naujienlaiškiai dažnai erzina vartotojus. Jei nuolat užverčiate prenumeratorius nereikšminga informacija, nenustebkite, jog jie pradės atsisakyti jūsų siunčiamų laiškų. Tad nesvarbu, ar dalinatės vertinga informacija, ar siunčiate nuolaidos kodą - laiškas turi nešti vertę.

naujienlaiškis

Laiškai turi sutapti su skaitytojo interesais, tad siūlydami personalizuotas paslaugas ar prekes, iškart sukuriate vertę. Jei neturite užtektinai informacijos apie vartotojų pirkimo įpročius, galite juos paraginti atlikti apklausą. Apklausos ne tik padeda apibrėžti pirkėjų poreikius, bet ir parodo jiems, kad jums rūpi klientų norai ir nuomonė.

Nenuvertinkite A/B testų

Prieš pradedant naudoti naują naujienlaiškio šabloną ar pristatant išskirtinį turinį, būtina jį išbandyti. Laukiant, kol naujovės atneš vertingų įžvalgų, tik švaistote laiką bei rizikuojate susidaryti klaidingą nuomonę. Tačiau išsiuntus du skirtingus laiškus su skirtingomis hipotezėmis, galite tiksliai nustatyti kas veikia, o ką vertėtų tobulinti.

Kaip pavyzdį galime paimti naują naujienlaiškio dizainą su dešimt nuorodų į skirtingus svetainės puslapius ir kitą - su penkiomis. Atlikus A\B testą, galite matyti, kuris laiškas iš tiesų sugeneravo daugiau paspaudimų ir pritraukė skaitytojų dėmesį. Be to, mąstykite strategiškai - pasitelkite auditorijos segmentaciją, taip gausite tikslesnius rezultatus.

Tikslingai naudojami CTA

Kaip jau minėjome, elektroniniai laiškai turi suteikti vertę, dažniausiai ta vertė lydi į Call to Action (liet. raginimas veikti). Net ir toks paprastas CTA kaip “sužinokite daugiau”, “atsisiųskite savo kopiją” puikiai tinka nukreipti vartotojus teisinga linkme. Tačiau pasieksite daugiau nurodę, kokia nauda laukia vartotojo, paspaudus nuorodą. Tai gali būti “atsisiųskite šią knygą ir padidinkite pardavimus” arba “sužinokite kaip padidinti prenumeratorių skaičių”. Nors raginimai trumpi, jie tiksliai nurodo, ko galima tikėtis paspaudus nuorodą.

naujienlaiškis

Ne ką mažiau svarbu, kur dedate CTA nuorodas. Nurodžius informaciją apie produktą ar paslaugas, iškart po teksto ar jo viduryje rekomenduojama įterpti šaukinį.

Užtenka vos vienos sekundės, kad vartotojas atidarytų naujienlaiškį, tačiau reikia ilgų valandų, kad jis norėtų atidaryti laišką. Jei jau turite išskirtinę naujienlaiškio idėją - perduokite dizaino darbus Doctor Idea. Doctor Idea dirba su skirtingais dizaino projektais, įskaitant naujienlaiškių dizainą. Mes suteikiame prenumeratos principu grįstas paslaugas, suteikiančias laisvę rinktis tik tai, ko reikia jūsų verslui. Jei norite atnaujinti savo naujienlaiškį ar atrasti naujų dizaino sprendimų, užsukite į Doctor Idea planų skiltį ir raskite planą, geriausiai tinkantį jūsų verslui.

Naudodamasis šiuo puslapiu sutinku su duomenų apsaugos ir privatumo taisyklėmis