Norite daugiau sužinoti apie mūsų paslaugas? Susisiekime!

Blogas

Mums jau vieneri!

Na ką, šiandien mes švenčiame, šiandien mums ypatinga diena. Būtent šiandien laikrodis muša 1-sius mūsų metus! Kaip manai, daug tai ar mažai? Priklausomai kaip pažiūrėsi, bet mūsų nuomone vieneri metai ne taip jau ir mažai. Ką gero pavyko nuveikti per šiuos metus? Pabandykime trumpai apžvelgti! daugiau...

Grafikos dizainas. Kaip tinkamai komunikuoti norimą idėją dizaineriui?

Vis daugiau įmonių vietoj to, kad samdytų nuolatinius darbuotojus, renkasi užsakomuosius grafikos dizaino darbus. Taip sutaupoma pinigų ir galima gauti unikalų, nuo įmonės veiklos nepriklausomą, žvilgsnį į projektą. Tačiau tos pačios įmonės dažnai susiduria su komunikacijos spragomis - taip nukenčia ne tik kūrybiniai projektai, bet ir yra švaistomi įmonės resursai. Jei esate bandę užsakyti grafikos dizaino darbus, turbūt esate susidūrę su nesibaigiančiais redagavimo darbais ir rezultatais, kurie toli gražu neatitinka jūsų pirminio sumanymo. daugiau...

Verslo valdymas pandemijos metu - kaip išsilaikyti rinkoje?

Pasaulis išgyvena vieną sunkiausių laikotarpių modernioje istorijoje - COVID-19 pandemija drebina pasaulinę ekonomiką ir verslą. Nors kol kas sudėtingą ką nors spręsti ir daugelis mūsų renkasi laukti - kuo ilgiau laukiame, tuo aiškiau tampa, jog verslas, neprisitaikydamas prie dabartinių pokyčių, rizikuoja susidurti su skaudžiomis pasekmėmis. Skaudžiausiai pandemija smogė mažo ir vidutinio dydžio įmonėms, o labiausiai nukentėjo turizmo ir aptarnavimo sektoriai. Įmonės masiškai uždarinėja skyrius ir siunčia darbuotojus namo be aiškių tolimesnių gairių. daugiau...

Kaip patobulinti naujienlaiškį, kad skaitytojai norėtų jį atidaryti

Turbūt neįmanoma rasti įmonės, nesinaudojančios elektroninių laiškų marketingu ir naujienlaiškiais, kaip vienu iš būdų pagerinti pardavimus ir vartotojų įsitraukimą. Tačiau kuomet kasdien pasaulyje išsiunčiama apie 300 milijardų elektroninių laiškų, tampa vis sunkiau išsiskirti iš minios. daugiau...

Nampro rebrandingas: nuo logotipo iki komunikacijos

Šį kartą nusprendėme pasidalinti trumpa Nampro istorija, kurios dalimi esame ir mes. Ji kitokia dėl to, kad šis prekinis ženklas nėra naujas, todėl nusimatė dar sunkesnė užduotis - esamo ženklo atnaujinimas. Kodėl atnaujinti dažniausiai yra sunkiau, nei kurti viską naujai? Pirmiausia todėl, kad tiek verslininkai, tiek klientai prie prekinio ženklo būna pripratę, jis lengvai atpažįstamas. O bet koks jų mylimo ženklo perdarymas būna priimamas gan jautriai. daugiau...

Vizualinio marketingo tendencijos 2020 metams

Pastaraisiais ir ateinančiais metais vizualinis marketingas kaip niekada populiarus ir įtaigus. Nauji metodai ir strategijos formuoja komunikacijos tendencijas 2020 metams ir stumia industriją į priekį. Naudodami vizualinį turinį, galite būti užtikrinti, jog pritrauksite vartotojų dėmesį. Net 80% socialinės medijos ekspertų teigia naudojantys vaizdinę medžiagą siekiant paspartinti klientų pritraukimą. daugiau...

Elektrėnai ir komunikacija šio miesto 60-jam gimtadieniui

Doctor Idea prisidėjo prie Elektrėnų miesto jubiliejaus formuodami šio miesto 60-ojo gimtadienio komunikaciją ir įvaizdį. Sprendimui buvo pasirinkti Perkūno motyvai, kurie perteikiami unikaliomis, ranka pieštomis iliustracijomis. Džiaugiamės rezultatais ir kviečiame įvertinti viską patiems. daugiau...

Laikas paruošti jūsų verslą Kalėdoms

Kalėdos, tai magiškas laikas, kuomet artimi žmonės susiburia drauge švęsti vieną reikšmingiausių metų švenčių. Mes ieškome dovanų, gaminame maistą ir ruošiamės laukdami mylimiausių žmonių. Tačiau Kalėdos ne visiems džiaugsmo ir ramybės metas. daugiau...

Reklaminiai.lt - nuo ženklo, iki tolimesnio identiteto

Doctor Idea džiaugiasi, kad palyginti per labai trumpą laiką, jau gali pasigirti ir naujo prekinio ženklo sukūrimu. Nuo ženklo, iki tolimesnio identiteto kūrimo - kviečiame pasižvalgyti į naujai startavusį prekinį ženklą. daugiau...

Laikas padėkoti klientams: penki būdai išreikšti dėkingumą

Nepaisant to koks jūsų verslo modelis - B2C ar B2B, kiekvienai įmonei be galo svarbu įvertinti klientus ir pasirūpinti jų poreikiais. Tačiau dažnai yra sudėtinga atrasti laiko žmonėms, dėl kurių jūsų verslas klesti, ypatingai, kai visos užduotys ir darbai sukrenta vienu metu. Siekiant atsilyginti klientams už jų lojalumą, būtina įžvelgti platesnę naudą jūsų santykiams ir verslo vystymuisi nei tik pareigą atlikti kilnų gestą. daugiau...

1

Naudodamasis šiuo puslapiu sutinku su duomenų apsaugos ir privatumo taisyklėmis