Norite daugiau sužinoti apie mūsų paslaugas? Susisiekime!

Blogas

Nampro rebrandingas: nuo logotipo iki komunikacijos

Šį kartą nusprendėme pasidalinti trumpa Nampro istorija, kurios dalimi esame ir mes. Ji kitokia dėl to, kad šis prekinis ženklas nėra naujas, todėl nusimatė dar sunkesnė užduotis - esamo ženklo atnaujinimas. Kodėl atnaujinti dažniausiai yra sunkiau, nei kurti viską naujai? Pirmiausia todėl, kad tiek verslininkai, tiek klientai prie prekinio ženklo būna pripratę, jis lengvai atpažįstamas. O bet koks jų mylimo ženklo perdarymas būna priimamas gan jautriai. daugiau...

Vizualinio marketingo tendencijos 2020 metams

Pastaraisiais ir ateinančiais metais vizualinis marketingas kaip niekada populiarus ir įtaigus. Nauji metodai ir strategijos formuoja komunikacijos tendencijas 2020 metams ir stumia industriją į priekį. Naudodami vizualinį turinį, galite būti užtikrinti, jog pritrauksite vartotojų dėmesį. Net 80% socialinės medijos ekspertų teigia naudojantys vaizdinę medžiagą siekiant paspartinti klientų pritraukimą. daugiau...

Elektrėnai ir komunikacija šio miesto 60-jam gimtadieniui

Doctor Idea prisidėjo prie Elektrėnų miesto jubiliejaus formuodami šio miesto 60-ojo gimtadienio komunikaciją ir įvaizdį. Sprendimui buvo pasirinkti Perkūno motyvai, kurie perteikiami unikaliomis, ranka pieštomis iliustracijomis. Džiaugiamės rezultatais ir kviečiame įvertinti viską patiems. daugiau...

Laikas paruošti jūsų verslą Kalėdoms

Kalėdos, tai magiškas laikas, kuomet artimi žmonės susiburia drauge švęsti vieną reikšmingiausių metų švenčių. Mes ieškome dovanų, gaminame maistą ir ruošiamės laukdami mylimiausių žmonių. Tačiau Kalėdos ne visiems džiaugsmo ir ramybės metas. daugiau...

Reklaminiai.lt - nuo ženklo, iki tolimesnio identiteto

Doctor Idea džiaugiasi, kad palyginti per labai trumpą laiką, jau gali pasigirti ir naujo prekinio ženklo sukūrimu. Nuo ženklo, iki tolimesnio identiteto kūrimo - kviečiame pasižvalgyti į naujai startavusį prekinį ženklą. daugiau...

Laikas padėkoti klientams: penki būdai išreikšti dėkingumą

Nepaisant to koks jūsų verslo modelis - B2C ar B2B, kiekvienai įmonei be galo svarbu įvertinti klientus ir pasirūpinti jų poreikiais. Tačiau dažnai yra sudėtinga atrasti laiko žmonėms, dėl kurių jūsų verslas klesti, ypatingai, kai visos užduotys ir darbai sukrenta vienu metu. Siekiant atsilyginti klientams už jų lojalumą, būtina įžvelgti platesnę naudą jūsų santykiams ir verslo vystymuisi nei tik pareigą atlikti kilnų gestą. daugiau...

Septyni žingsniai kuriant prekės ženklo dizainą

Prekės ženklo dizainas yra vienas pagrindinių aspektų verslo plėtroje. Nesvarbu, dar tik planuojate atidaryti naują įmonę ar jau esate įsigalėję rinkoje - įmonės stilius turėtų tapti prioritetu. Galbūt vis dar abejojate, tačiau neseniai atlikti tyrimai rodo, jog nuoseklus dizainas gali padidinti verslo pajamas net 23 procentais. daugiau...

Infografikų svarba verslui

Vartotojų įpročiai keičiasi sparčiau nei kada nors anksčiau, taip priversdami prisitaikyti ir tobulėti rinkodaros tendencijas. Vienas iš žymiausių ir daugiausiai akcentuojamų pokyčių yra trumpėjantis dėmesio išlaikymas (angl. attention span). Tai opi problema, tačiau rinkodaros specialistai išmoko pažaboti ir panaudoti šį trūkumą, prisitaikydami marketingo strategijas prie nenustygstančių vartotojų poreikių. daugiau...

5 grafikos dizaino tendencijos 2019 metams

Nepaisant to, jog 2019 metai jau į pabaigą, visuomet naudinga žinoti naujausias grafikos dizaino tendencijas ir industrijos pokyčius. Kadangi gyvename nuolat besikeičiančiame spalvų pasaulyje, tampa vis sunkiau patenkinti alkanus vartotojų žvilgsnius. Grafikos dizaino naujovės keičiasi kaip orai Lietuvoje, na, o šiais metais papūtė spalvų, įmantrių formų ir futuristinių darbo metodų vėjas. daugiau...

Stiprus grafikos dizainas - tiesus kelias į sėkmingą verslą

Gyvename laikais, kuomet vartotojų dėmesio išlaikymas trumpėja, tad svarbu atrasti būdų, kaip juos sudominti. Gera žinia - vaizdai ir iliustracijos padeda išlaikyti žmonių dėmesį, įtaigus dizainas ne tik prikausto žvilgsnį, bet ir padeda kurti įmonės stilių, prekės ženklo matomumą bei perteikti esminę žinutę. Atlikti tyrimai įrodo, jog jūsų klientai įsidėmės net 65% pateiktos informacijos, jei įterpsite paveiksliukų ir iliustracijų. Jei vis dar abejojate vaizdinės medžiagos galia, įsivaizduokite: net 94% lankytojų paliks tinklalapį akimirksniu, jei jo dizainas yra atgyvenęs arba sunkiai suprantamas. Tad sudėtinga paneigti grafikos dizaino svarbą. daugiau...

1

Naudodamasis šiuo puslapiu sutinku su duomenų apsaugos ir privatumo taisyklėmis