Norite daugiau sužinoti apie mūsų paslaugas? Susisiekime!
Ne paslaptis, dažnai mums tenka kurti naujus prekinius ženklus. Apie vieną tokių reklaminiai.lt jau rašėme šiek tiek anksčiau. Jei praleidote, galite pasižvalgyti ir daugiau apie projektą sužinoti čia.
Šį kartą nusprendėme pasidalinti trumpa Nampro istorija, kurios dalimi esame ir mes. Ji kitokia dėl to, kad šis prekinis ženklas nėra naujas, todėl nusimatė dar sunkesnė užduotis - esamo ženklo atnaujinimas. Kodėl atnaujinti dažniausiai yra sunkiau, nei kurti viską naujai? Pirmiausia todėl, kad tiek verslininkai, tiek klientai prie prekinio ženklo būna pripratę, jis lengvai atpažįstamas. O bet koks jų mylimo ženklo perdarymas būna priimamas gan jautriai.
Kas yra Nampro? Jei trumpai, tai Nampro yra nekilnojamojo turto agentūra skaičiuojanti savo aštuntuosius veiklos metus. O dabar atskleisime kitą įdomų faktą – Nampro buvo pirmieji, kurie registravosi ir pradėjo naudotis Doctor Idea. Tikrai taip, tai mūsų pirmieji klientai!
Darbai prasidėjo nuo prekinio ženklo atnaujinimo (rebrandingo). Laimei prie senojo įvaizdžio ir logotipo nebuvo prisirišta. Kaip patys Nampro išsireiškė, jų logotipas “atrodė kaip 92 metų brandas”, atėjo laikas atsinaujinti. Buvo pasirinktas minimalistinis sprendimas. Naujame Nampro simbolyje išties matomi pastatai, bet įsižiūrėjus atidžiau galima išvysti ir N raidės žymą.
Toliau sekė eilė kitų darbų, pradedant smulkia reklamine atributika, baigiant komunikacija svetainėje, ar socialiniuose tinkluose. Visų atliktų darbų šiame blogo įraše nesudėjome, bet tikime, jog iš to ką matote, galite susidaryti bendrą vaizdą. Nampro pasirinko Doctor Idea labai konkrečiam tikslui – savo įvaizdžio atnaujinimui.
Naudodamasis šiuo puslapiu sutinku su duomenų apsaugos ir privatumo taisyklėmis