Marketingas

Vizualinio marketingo tendencijos 2020 metams

Pastaraisiais ir ateinančiais metais vizualinis marketingas kaip niekada populiarus ir įtaigus. Nauji metodai ir strategijos formuoja komunikacijos tendencijas 2020 metams ir stumia industriją į priekį. Naudodami vizualinį turinį, galite būti užtikrinti, jog pritrauksite vartotojų dėmesį. Net 80% socialinės medijos ekspertų teigia naudojantys vaizdinę medžiagą siekiant paspartinti klientų pritraukimą.

Vaizdinis turinys - nuo iliustracijų ir vaizdo įrašų iki GIF ir memų (angl. memes) - užkariauja marketingo kampanijas. Tačiau, kad geriau suprastume vaizdinio turinio įtaką 2020 metais, turime apžvelgti reikšmingiausias tendencijas ir į esminius aspektus kuriant marketingo strategiją 2020-ais.

Penkios tendencijos 2020 metams

Vaizdo įrašai

Jau kelinti metai iš eilės vaizdo įrašai išlieka kaip viena įtaigiausių medijų norint pritraukti vartotojų dėmesį. Vaizdo įrašai sparčiai populiarėja visuose socialiniuose tinkluose, nuo Instagram iki LinkedIn ir Twitter. Ateinančiais metais vaizdo įrašai toliau išlaikys savo poziciją ir tokio tipo turinys planuojama tik augs. Anot Social Media Today, net 82% vartotojų srauto 2022 metais bus generuojama būtent vaizdo įrašų pagalba.

Įmonės dažniausiai pasitelkia vaizdo įrašus pristatyti prekės ženklui, išsamiau papasakoti apie teikiamas paslaugas ir produktus bei informuoti vartotojus. Naujais metais prekės ženklai žengia toliau, pasitelkdami populiarėjančią TikTok platformą. Šis socialinis kanalas yra skirtas individualiems vartotojams, jis suteikia galimybę įrašyti trumpus vaizdo įrašus ir dalintis jais socialinėse medijose. Nepaisant to, kad TikTok tik neseniai įžengė į rinką, jis tampa itin patrauklus kanalas prekės ženklams.

Vis daugiau įmonių naudoja platformą siekdami pritraukti platesnę auditoriją. Ir nors TikTok leidžia greitai įrašyti ir reklamuoti vaizdo įrašus, dėl itin didelės konkurencijos neužtenka vien paprastos reklamos. Norėdami sudominti vartotoją, turite pažvelgti į vaizdo įrašų kūrimą kitu kampu ir pasinaudoti visais įmanomais būdais pademonstruoti kūrybiškumą.

Infografikai

Visai neseniai kalbėjome apie infografikų svarbą verslui ir įtaigumą pritraukiant skaitytojų dėmesį - šiais metais infografikų įtaką tik didės. Infografikai puikiai tinka pateikti statistinę ir sudėtingą informaciją lengvai suprantamu ir įtraukiančiu būdu. Pasitelkiant iliustracijas, spalvas ir skirtingas formas galima pagyvinti net ir “sausas” bei sudėtingas detales.

infografikai

Tai universalus įrankis, tad būtų apmaudu juo nepasinaudoti. Infografikai sujungia informaciją ir pramogą į vieną turinį, taip jie tampa svarbia socialinių medijų ir tinklaraščių dalimi. Tačiau tuo pačiu pateikiama informacija tinkama naudoti formaliuose įmonės pristatymuose ir pranešimuose.

Personalizuotos patirtys ir dizaino sprendimai

Nesvarbu, ar turite 100 ar milijoną klientų - jūsų komunikacija turi būti nukreipta tiesiogiai į individualų vartotoją. Personalizuotas marketingas dominuoja rinką jau kelintus metus iš eilės ir 2020 metais jis niekur nesitrauks, o tik plėsis. Nors personalizuota patirtis daugiausiai siejama su prekybos sritimi (86% vartotojų sutinka, jog personalizuota patirtis daro įtaką jų apsipirkimui), turime suprasti, kad personalizacija palies visus marketingo aspektus, nepaisant industrijos.

personalizuotas dizainas

Kaip pavyzdį būtina pateikti Netflix - interneto televizija kreipia išskirtinį dėmesį į vartotojų patirtį. Platforma pritaiko filmų ir serialų tinklelį pagal vartotojo žiūrėjimo istoriją. Vartotojas taip pat skirtingai mato reklamjuostes, priklausomai nuo to kokias laidas ir filmus jis renkasi.

SKAITYKITE DAUGIAU: SEPTYNI ŽINGSNIAI KURIANT PREKĖS ŽENKLO DIZAINĄ

Personalizuotas marketingas, tai ne tik draugiškas pasisveikinimas, tai viskas nuo individualių pasiūlymų iki dizaino nustatymų. Kaip pavyzdį galima paminėti finansų valdymo programėles. Šioje srityje konkurencija itin arši, bet vietoj naujų funkcijų išradinėjimo, įmonės imasi personalizacijos strategijos. Tam pasitelkiama konkrečiam vartotojui pritaikomos piktogramos, spalvos bei pasirinkimų nustatymai, o kartais net individualus mokėjimo kortelių dizainas.

Nenuvertinkite personalizacijos įtakos vartotojams. Puikus to pavyzdys - Revolut, finansų technologijų bendrovė. Premium vartotojams įmonė siūlo įsigyti individualiai pritaikytas mokėjimo korteles. Nors personalizuotas dizainas neturi reikšmės paslaugos kokybei, vartotojai noriai naudojasi paslaugomis, suteikiančiomis galimybę išsiskirti.

Socialinės problemos ir realizmas

Realybė be pagražinimų - taip galima pavadinti ateinančių metų komunikacijos temą. Vizualinis marketingas nusiima rožinius akinius ir pateikia viską taip, kaip yra. Socialiniai iššūkiai kaip klimato kaita, lyčių lygybė, rasizmas ir skurdas reikalauja naujos - nepagražintos tiesios - vizualinis turinys puikiai tinka tam įgyvendinti. Nesvarbu kokiai industrijai priklausote, nauji metai vis labiau priartės prie žemės.

Prekės ženklai 2020 sieks demonstruoti tikrus žmones, dalintis realiomis patirtimis ir padėti vartotojams susitapatinti su verslu. Naujos kartos vartotojams be galo svarbu, kad prekės ženklai neapsimetinėti ir atspindėtų jų vertybes.

Svarbus iššūkis socialinių reklamų nišoje yra “woke” kultūra ir jos įkvėptas turinys. Šis žanras sieja viską nuo vaizdo įrašų ir nuotraukų iki straipsnių ir socialinės medijos įrašų, atkreipiančių dėmesį į užslėptas visuomenės ydas ir žalingas struktūras. Viena ryškiausių praėjusių metų kampanijų buvo Gillette #MeToo reklama, demonstruojanti iššūkius siekiant lyčių lygybės. Kampanija ne tik pradėjo diskusiją jautria tema, bet ir patiesė pagrindus panašių reklamų pradžiai. Gillette pavyzdžiu pasekė Always su reklama #LikeAGirl, Nike sukurdami kampaniją prieš rasizmą bei kiti žymūs prekės ženklai.

Provokacijos

Provokuojantis turinys sukuria šurmulį ir atkreipia vartotojų dėmesį, ypatingai naudojant vaizdinę medžiagą. Kaip ir su realizmu, provokacijoms galima rinktis socialines problemas, siekiant atkreipti į jas dėmesį arba pažvelgti kitu, neįprastu kampu. Žinoma, patariama atminti, kad toks turinys ne visiems, tad verta pasverti visus už ir prieš, kad neįžeistumėte vartotojų.

2018 metais žurnalas “Reporter” paleido kampaniją pavadinimu “Changing your perspective”. Kiekvienoje nuotraukoje vaizduojamas vienas žmogus, skaitantis “Reporter” ir žengiantis iš minios. Šia kampanija siekta parodyti, kaip kritinis mąstymas (kurį sužadina Reporter žurnalas) gali padėti pažvelgti į situaciją kitu kampu. Nors reklama susilaukė ne tik liaupsių, bet ir pasipiktinimo, ji pritraukė daug dėmesio ir įžiebė diskusiją.

Nauji metai - daug drąsesni ir kūrybiškesni, tad nebijokite eksperimentuoti ir būti novatoriški. Vaizdo įrašai ir infografikai dominuos skaitmeninį marketingą, o personalizuota patirtis, provokuojantis ir realistiškas turinys formuos naują reklamos dešimtmetį.

Nepamirškite, Doctor Idea, tai išskirtinė prenumeratos principu pagrįsta paslauga. Mes siūlome grafikos dizaino paslaugas - nuo infografikų iki atsinaujinusio prekės ženklo stiliaus. Peržiūrėkite mūsų siūlomus planus ir atraskite tai, kas labiausiai tinka jūsų verslui.

Naudodamasis šiuo puslapiu sutinku su duomenų apsaugos ir privatumo taisyklėmis