Norite daugiau sužinoti apie mūsų paslaugas? Susisiekime!
Nepaisant to koks jūsų verslo modelis - B2C ar B2B, kiekvienai įmonei be galo svarbu įvertinti klientus ir pasirūpinti jų poreikiais. Tačiau dažnai yra sudėtinga atrasti laiko žmonėms, dėl kurių jūsų verslas klesti, ypatingai, kai visos užduotys ir darbai sukrenta vienu metu. Siekiant atsilyginti klientams už jų lojalumą, būtina įžvelgti platesnę naudą jūsų santykiams ir verslo vystymuisi nei tik pareigą atlikti kilnų gestą.
Klientai stumia verslą į priekį, nes be žmonių, kurie naudojasi jūsų paslaugomis ir produktais, būtų neįmanoma išsilaikyti rinkoje. Ne ką mažiau svarbi priežastis palaikyti draugiškus santykius su turimais vartotojais yra ta, jog esamo kliento išlaikymas yra daug pigesnis nei naujų vartotojų pritraukimas - tam pritaria net 82% įmonių.
Negalime paneigti, jog labai daug aspektų priklauso nuo jūsų verslo modelio, tačiau vienas dalykas aiškus - laimingi klientai - sėkmingas verslas. Doctor Idea komanda žino, kaip sudėtinga visur suspėti ir tuo pačiu atsidėkoti ištikimiausiems vartotojams, todėl dalinamės penkiais patarimais, kaip galite priminti klientams apie save ir parodyti, jog jie yra svarbiausia įmonės dalis. Juk net ir mažas gestas gali daryti stebuklus.
Kai esi įmonės dalis, tau aišku ką ji siūlo, kaip veikia jūsų paslauga ar produktas, tačiau žmonėms, kurie tik ieško paslaugos, ne viskas taip paprasta. Be to daugelis vartotojų nesijaučia užtikrinti užversti jus klausimais apie siūlomą prekę, tad jūs turite pasirūpinti, kad kiekvienas potencialus pirkėjas gautų išsamią informaciją apie įmonės paslaugas. Įmonės tinklaraštis puiki pradžia užmegzti ryšį su vartotojais ir informuoti juos apie jūsų verslo tikslą ir privalumus.
Mokymasis yra tik dalis naudos. Vartotojas, užsukęs į jūsų tinklalapį ir radęs išsamią informaciją apie įmonę bei patarimus kaip naudotis jūsų teikiamomis paslaugomis, gali geriau susidaryti bendrą vaizdą.
Priklausomai nuo siūlomos paslaugos, pravartu apsvarstyti mokymus naujiems klientams. Šį pasiūlymą galite pridėti prie esamo paslaugų paketo arba siūlyti kaip papildomą prekę. Taip vienu šūviu nušausite du zuikius, nes klientai geriau supras jūsų prekės ženklo esmę ir jums neteks pakartotinai visko aiškinti bei taip parodysite dėmesį ir dėkingumą klientų poreikiams.
Kertinė sėkmingo verslo dalis yra mokymasis iš savo klaidų. Jei norite augt, laikas pamiršti savo ego ir atsigręžti į vartotojus, nes visgi jie žino geriau - jie naudojasi jūsų paslaugomis. Tuo pačiu metu žinodami savo stipriąsias ir silpnąsias puses lengviau patobulinsite paslaugas ir galėsite pasiūlyti papildomų pasiūlymų.
Pavyzdžiui, jei teikiate marketingo paslaugas ir jūsų klientas naudojasi tik tekstų rašymu, galite pasiūlyti praplėsti užsakymą, įtraukiant dizaino sprendimus ar socialinės medijos administravimą. Klientams daug paprasčiau bendrauti su viena įmone, o jūs praplėsdami savo pasiūlymą uždirbsite daugiau iš vieno kliento.
Kai jūsų klientų ratas pradeda sparčiai plėstis, verta apsvarstyti vartotojų suskirstymą į grupes. Lojalumo programos veikia mūsų visų turimą norą būti išskirtiniais, tuo pačiu jos suteikia klientams papildomų privilegijų. Net ir maža investicija į ilgalaikių klientų gerovę gali atnešti neįtikėtiną naudą.
Lojalumo programos gali būti paremtos paprasčiausia taškų sistema, kuomet vartotojas kaupdamas taškus, vėliau gali juos iškeisti į dovanas ar nuolaidas. Jei norite sukurti dar unikalesnę paslaugą, galite organizuoti specialius renginius ir pasiūlymus ypatingiems klientams.
Net toks menkas gestas, kaip Kalėdinis atvirukas, gali ženkliai pakeisti tai, kaip jūsų klientai mato jūsų verslą. Šventiniai atvirukai padeda sukurti artimesni ir šiltesnį santykį su vartotojais bei parodyti jūsų dėkingumą. Verta atminti, jog kad ir kaip mielai tai atrodo, niekas nenori gauti pigaus atviruko su nukopijuotu dizainu.
Tačiau tam, kad sukurtumėte dailų dizainą, kuris ne tik pasakytų ačiū, bet ir atspindėtų jūsų prekės ženklą, jums nereiks pajudinti nė piršto. Mes žinome, kad prieš šventes visi būna užsivertę darbais, tad nesiverskite per galvą bandydami visur suspėti. Doctor Idea yra pasirengę jums pagelbėti su dizaino projektais. Užmeskite akį į mūsų siūlomus planus ir atraskite jums tinkamiausią.
Daugelis įmonių turi po vieną paskyrą kiekviename iš socialinių tinklų, nes taip paprasčiau pasiekti platesnę auditoriją. Tačiau grįžtant prie išskirtinumo temos, verta apsvarstyti atskirus puslapius išskirtiniams klientams. Šias paskyras galite naudoti kaip komunikacijos priemonę siūlant premium produktus, nuolaidas ir lojalumo programas, taip paskatinant išskirtinumo pojūtį vartotojams.
Socialinė medija puikiai tinka ne tik užmegzti artimą ryšį su klientais, bet ir pademonstruoti prekės ženklo dizainą. Juk profesionalus dizainas yra išraiškingesnis už tūkstantį žodžių. Na, o jei ieškote pagalbos kaip patobulinti įmonės dizainą, mes galime padėti. Doctor Idea siūlo prenumeratos principu pagrįstas dizaino paslaugas. Mūsų planus galite peržvelgti čia ir atrasti tai, kas padėtų geriau atspindėti jūsų verslą ir padėkoti svarbiausiems žmonėms - jūsų klientams.
Naudodamasis šiuo puslapiu sutinku su duomenų apsaugos ir privatumo taisyklėmis