Norite daugiau sužinoti apie mūsų paslaugas? Susisiekime!

Marketingas

Septyni žingsniai kuriant prekės ženklo dizainą

Prekės ženklo dizainas yra vienas pagrindinių aspektų verslo plėtroje. Nesvarbu, dar tik planuojate atidaryti naują įmonę ar jau esate įsigalėję rinkoje - įmonės stilius turėtų tapti prioritetu. Galbūt vis dar abejojate, tačiau neseniai atlikti tyrimai rodo, jog nuoseklus dizainas gali padidinti verslo pajamas net 23 procentais.

Prekės ženklo dizaino kūrimas yra kūrybinis procesas, tačiau jis reikalauja ir techninių įgūdžių, atsidavimo ir kruopštaus planavimo. Gautas rezultatas turėtų būti platus ir aiškus, jog aprėptų visus stiliaus elementus ir komunikacijos kanalus.

Pradžia gali būti gluminanti, bet Doctor Idea pasiruošę jums padėti. Mes parengėme septynis paprastus žingsnius, padėsiančius sukurti pribloškiantį prekės ženklo dizainą.

Kaip sukurti įtaigų prekės ženklo dizainą?

1. Įsigilinkite į įmonės esmę

Prekės ženklo dizainas prasideda nuo idėjos, kuri turėtų atspindėti jūsų verslo vertybes ir misiją. Jūsų verslo niša gali pasitarnauti kaip gairės, kuriant stilių ir dizaino elementus. Nišos rekomendacijos pagelbės formuojant prekės ženklo spalvas, iliustracijas ar tipografiją. Verslo laukas gali būti puikus ruošinukas, nes kas tinka finansų institucijom, nebūtinai suveiks kuriant dizainą gamtai draugiškos kosmetikos ženklui.

Žmonės yra linkę kurti asociacijas ne tik su prekės ženklais, bet ir nišomis. Pavyzdžiui, finansų ir technologijų sektoriui tikslingiau naudoti šaltų spalvų paletę ir griežtesnes formas, tuo tarpu gamtai draugiškos kosmetikos ženklams labiau tiks žemiškų spalvų tonai ir švelnesnės formos.

2. Identifikuokite pirkėjo personą

Tikslinė auditorija padės nustatyti tinkamą prekės ženklo stilių ir aiškų toną. Auditorija yra esminė verslo strategijos, marketingo kampanijų ir kitų su įmonės plėtra susijusių planų dalis, tad dar prieš pradedant darbus, jūs turėtumėte turėti tam tikrą personą galvoje.

Nesvarbu, ar jau esate tiksliai apsibrėžę vieną idealų pirkėją ar vis dar ieškote įkvėpimo, gilintis ir ieškoti naujų kampų visuomet naudinga. Nepulkite naudotis sudėtingomis skaičiuoklėmis ir įrankiais, pradžioje jums užteks tiesiog žmogiškos empatijos. Suvokite pirkėją kaip žmogų: kokios jo problemos ir kaip jūsų verslas gali jas išspręsti, kuo jis užsiima ir kaip leidžia laisvalaikį. Visi šie atsakymai padės identifikuoti tikrą žmogų, o ne dar vieną puslapį Excel programoje.

Žinoma, neatmeskite pagalbos - pasinaudokite internetiniais įrankiais kaip HubSpot Make My Persona ar WebFX tool, kad galėtumėte sukurti aiškesnį pirkėjo vaizdą. Šios paslaugos yra nemokamos ir pravers kuriant vaizdinę pirkėjo reprezentaciją.

3. Įkvėpimo paieškos ir kaip išlikti autentiškiems

Šiais laikais galite rasti šimtus platformų ir įrankių įkvėpimo paieškoms, tad jei svarstote nuo ko pradėti, konkurentų analizė - puikus pradžios taškas. Nesijaudinkite, tai nereiškia, jog juos kopijuojate. Šis tyrimas padės nustatyti, kas aukščiausiai reitinguoja paieškų sistemose ir ko tiksliniai vartotojai nori ir ieško.

Išrinkite top konkurentus, ypatingai atkreipkite dėmesį į jau įsitvirtinusius rinkoje ir pritraukiančius daug vartotojų. Neapsistokite tik ties tinklalapiu, būtinai peržvelkite visus komunikacijos kanalus: socialinę mediją, spaudą.

Taip sutaupysite laiko, nes vietoj ilgų valandų ieškant, kas patinka potencialiems klientams, galėsite pasitelkti jau išbandytus metodus. Žinoma, nepulkite kopijuoti ir pritaikykite tuos metodus taip, kad jie atspindėtų jūsų prekės ženklo originalumą. Visuomet stenkitės akcentuoti savo unikalų pardavimo tašką ir išlikite autentiški.

4. Prekės ženklo dizaino elementai

Štai ir priėjome kūrybinę dalį, tačiau nepulkite džiaugtis, nes tuo pačiu, tai ir viena sudėtingiausių dalių. Jei reiktų išskirti prekės ženklo dizaino pagrindą, šie šeši elementai atsidurtų sąrašo viršuje:

  1. Prekės ženklo tonas
  2. Prekės ženklo istorija
  3. Iliustracijos
  4. Tipografija
  5. Spalvų paletė
  6. ir logotipas

Šeši elementai turėtų sekti jūsų prekės ženklą kiekviename žingsnyje, tad privalu pasistengti, kad jie būtų verti parodyti. Jei jau atlikote pirmus tris žingsnius, stiliaus elementai nesukels daug problemų. Tačiau atkreipkite dėmesį, jog jie turi nuosekliai pasakoti prekės ženklo istoriją ir atspindėti jūsų stilių. Nuoseklumas yra dizaino esmė, nes logotipas be ženklo istorijos praranda prasmę, taip pat kaip prekės ženklo spalvose turėtų atsispindėti jūsų tonas.

SUSIJĘ: KAIP RASTI GRAFIKOS DIZAINERĮ MAŽAM VERSLUI?

5. Užrašykite prekės ženklo gaires

Baigus kūrybinį darbą, padarykite sau paslaugą ir viską kruopščiai dokumentuokite. Nesvarbu, ar jūs esate dizaineris, kuris sukūrė strategiją, ar tik užsakėte darbą - be galo svarbu viską užrašyti ir išsaugoti.

Šios gairės padės esamiems ir būsimiems darbuotojams suprasti stiliaus reikalavimus ir išvengti klaidų. Jei gaires užrašėte tik ant lentos susitikimo metu ar nusiuntėte kolegai Slack pokalbyje, jos gali pasimesti ir jūsų darbas nueis perniek.

6. Apgalvokite visas medijas

Prekės ženklo dizainas, tai ne tik dailios iliustracijos, bet ir nuoseklus, ir visapusiškas stiliaus ir komunikacijos panaudojimas. Tad prieš pasineriant į kūrybos procesą, apžvelkite visus naudojamus ir galimus komunikacijos kanalus.

Jei jau turite stiliaus gaires, pasistenkite išlaikyti lankstumą. Jūsų įmonės stilius turėtų būti lengvai pritaikomas skirtingoms medijoms ir išdėstymams.

7. Nebijokite augti

Net ir garsiausi prekės ženklai auga ir tobulėja tam, kad pasivytų besikeičiančius vartotojų poreikius. Nesvarbu, tai Coca Cola ar vietinė parduotuvėlė, kiekvienas verslas turi įnirtingai dirbti, kad atitiktų dinamišką pasiūlą.

Galbūt jūsų verslas plečiasi į papildomus sektorius arba planuojate pakeisti produkto kursą. Tad nestabdykite savo augimo, nes sumanūs pokyčiai yra sėkmingo verslo bruožas.

Prekės ženklo dizainas turėtų tapti jūsų įmonės prioritetu. Visgi jis reprezentuoja jūsų viziją ir vertybes bei padeda žmonėms atpažinti jus. Jei išmintingai pasirinksite dizainą, galiausiai jis taps jūsų vizitine kortele. Atminkite, tam, kad sukurtumėte nepriekaištingą strategiją:

  • Nustatykite tikslus ir esmines vertybes
  • Supraskite savo pirkėjus
  • Nebijokite ieškoti
  • Padirbėkite ties šešiais pagrindiniais elementais:
  1. Logotipu
  2. Tipografija
  3. Prekės ženklo tonu
  4. Prekės ženklo istorija
  5. Spalvų palete
  6. Iliustracijomis
  • Paruoškite dokumentuotas gaires
  • Pritaikykite jas skirtingoms medijoms
  • Ir aukite drauge su vartotojais

Jei ieškote kas galėtų padėti atliekant grafikos dizaino darbus, peržiūrėkite Doctor Idea planus. Mes siūlome prenumeratos principu pagrįstas grafikos dizaino paslaugas. Jums tereikia išsirinkti tinkamą paslaugų paketą, o mes visa kita atliksime už jus.

Naudodamasis šiuo puslapiu sutinku su duomenų apsaugos ir privatumo taisyklėmis