Marketingas

Septyni žingsniai kuriant prekės ženklo dizainą

Prekės ženklo dizainas yra vienas pagrindinių aspektų verslo plėtroje. Nesvarbu, dar tik planuojate atidaryti naują įmonę ar jau esate įsigalėję rinkoje - įmonės stilius turėtų tapti prioritetu. Galbūt vis dar abejojate, tačiau neseniai atlikti tyrimai rodo, jog nuoseklus dizainas gali padidinti verslo pajamas net 23 procentais. daugiau...

Infografikų svarba verslui

Vartotojų įpročiai keičiasi sparčiau nei kada nors anksčiau, taip priversdami prisitaikyti ir tobulėti rinkodaros tendencijas. Vienas iš žymiausių ir daugiausiai akcentuojamų pokyčių yra trumpėjantis dėmesio išlaikymas (angl. attention span). Tai opi problema, tačiau rinkodaros specialistai išmoko pažaboti ir panaudoti šį trūkumą, prisitaikydami marketingo strategijas prie nenustygstančių vartotojų poreikių. daugiau...

Kaip Instagram gali padėti vystyti prekės ženklo žinomumą?

Jei neįkėlėte atostogų nuotraukų į savo Instagram paskyrą, ar galite teigti, jog buvote išvykę? Instagram užima didelę dalį mūsų socialinio gyvenimo - mes keliame nuotraukas ir vaizdo įrašus apie tai, kaip valgome, keliaujame, susitikinėjame, sportuojame. Tačiau Instagram naudingas ne tik peržiūrėti neseniai įkeltas draugo vestuvių nuotraukas, bet ir puiki priemonė vystyti verslo rinkodarą. daugiau...

Naudodamasis šiuo puslapiu sutinku su duomenų apsaugos ir privatumo taisyklėmis